Креирање, прилагођавање и управљање једним или више дигиталних идентитета; оспособљеност за заштиту свог дигиталног
угледа; подела података преко неколико налога и апликација.
Примери
Знања
Зна предности које доноси један или више дигиталних идентитета.
Разуме везу између између онлајн и офлајн света.
Разуме да неколико актера могу позитивно или негативно допринети изградњи његовог дигиталног идентитета.
Вештина
Способан је да заштити себе и друге од претњи по дигиталну репутацију на мрежи.
У стању је да конструише профил који користи његовим потребама.
Уме да прати свој дигитални траг.
Ставова
Свестан је добити и ризика везаних за изложеност идентитета на мрежи.
Не плаши се да открије одређене врсте информација о себи.
Разматра више начина за исказивање сопственог идентитета и личности путем дигиталних средстава.
Нивои спретности
А основни
Б средњи
Ц напредни
Свестан
је
користи
и ризика везаних за дигитални
идентитет.
Обликује свој дигитални идентитет и прати свој дигитални траг на мрежи.
Управља са неколико дигиталних идентитета у зависности од
контекста и намене, прати информације и податке које је створио путем онлајн интеракције, зна како да заштити своју
дигиталну репутацију.
Намена апликација
Учење
А
Б
Ц
Разуме да људи могу стећи представу о његовој личности
преко
оног што дели на школском порталу.
Води евиденцију остварима коједелинашколскомпорталуда би створио одређену дигиталну репутацију.
Има
различите идентитете које
је поставио на просторимаза учење и виртуелним заједницама да би побољшао своје учење.
Посао
А
Б
Ц
Свестан
је
да може да има јавни
профил на друштвеној мрежи за људе одређеног занимања.
Имапрофилнадруштвеној мрежиу професионалне сврхеиделистручне информацијепутем тог профила.
Води свој професионални профил и користи онлајн сервисе за праћење пројеката којима се бави и за резултате рада.
Comments
Европски оквир за развој и разумевање дигиталних компет.