Установа омогућава и улаже у континуиран, свеобухватан и прилагођен професионални развој (ПР) запослених на свим нивоима у циљу развоја и интегрисања нових облика наставе и учења, у којима се образовна дигитална технологија користи да би се постигли свеобухватне исходе учења. Установа очекује од запослених да у потпуности искористе такве могућности професионалног развоја. Образовне институције се нарочито фокусирају на изградњу вештина у области дигиталне педагогије код запослених који се директно баве ученицима, руководству школе, креаторима и дизајнерима курсева. Тематски елеменат професионалног развоја има пет дескриптора, али не и поделементе. Стручњаци и саветници, као и резултати озбиљних анализа указују да стручно усавршавање треба да се појави као кључни елемент сам по себи, као што је то у случају већег броја докумената. Неколико стратешких докумената (нпр, Европска комисија 2013; 2015) наглашавају да је континуирано стручно усавршавање наставника услов за релевантну и квалитетну наставу за дигитално доба. Снажна подршка за наставнике да користе (између осталог) иновативну педагогију и дигиталне технологије на оптималан начин такође је једна од шест нових приоритетних области за образовање и обуку 2020. | Дескриптори29. Евидентна је посвећеност континуираном стручном усавршавању. 30. Континуирано стручно усавршавање обезбеђено је за запослене на свим нивоима. 31. Континуирано стручно усавршавање је у складу са индивидуалним потребама и потребама установе. 32. Евидентан је широк спектар приступа континуираном стручном усавршавању. 33. Промовишу се акредитовани / сертификовани облици стручног усавршавања. |