Пракса лидерства и управљања
I б. Стратегија наставе за дигитално доба је подржана планом имплемeнтацијеОрганизација има добро дефинисан и реалан план имплементације дигиталних капацитета, са јасним приоритетима и мерљивим циљевима за ефикасан развој наставних дигиталних технологија у целој установи и у контексту свеобухватне образовне политике / стратешког плана за наставу, учење и процену. | Дескриптори5. У планирању треба предвидети препреке и начине превазилажења препрека. 6. Унутрашњи актери имају степен аутономије. 7. Дефинисане су могућности, подстицаји и награде за запослене. 8. Учење у дигиталном добу је у складу са ширим приоритетима. 9. Постоје дупли циљеви: модернизација постојећих образовних могућности и понуде нових могућности. |