V Садржаји и курикулум
V б. Курикулум се редизајнира тако да одражава педагошки потенцијал који се остварује уз помоћ дигиталних технологијаКурикулум се учестало редизајнира (или се поново тумачи према потреби) у погледу садржаја, педагошког приступа и планова усмерених ка ангажовању ученика. Ученици могу бити укључени као ко-креатори наставних планова и програма и ангажовани да сами управљају својим процесом учења. | Дескриптори48. Организација учења по предметима је поново осмишљена, како приступи учењу били више интегрисани. 49. Одређен је нови распоред за време и место учења. 50. Онлајн учење је у потпуности омогућено. 51. Промоивише се учење у аутентичним контекстима. 52. Дигитално учење је присутно у свим областима курикулума. 52. Дигитално учење је присутно у свим областима курикулума. 53. Дигитална компетенција ученика се развија кроз цео курикулум. |